Klachten

Lees hier meer over de klachtenprocedure.

Klachten, wat nu?

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze kenbaar maken?

Als je een klacht hebt, dan hoor ik dat graag en zoek ik graag een oplossing samen met jou. Maak je klacht kenbaar door een e-mail te sturen naar info@interieurliefhebster.nl en beschrijf daarin zo goed mogelijk je klacht. Ik kom binnen 48 uur met een reactie en zal mijn uiterste best doen je klacht op te lossen.
Mocht je klacht gaan over een mankement van het gekochte product, kijk dan eerst even onder het ‘Retourneren’. Misschien staat daar het antwoord al vermeldt.

Wat te doen als wij er samen niet uitkomen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@interieurliefhebster.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.